måndag 6 april 2009

Garagerenovering


Idag är jag hos min faster. Vi har målat i deras garage och det luktade jätteäckligt... På bilden är det lilla jag som målar med en pensel på väggen. Han som bodde i huset innan min faster var jägare, så vi vet inte om det var blod eller röd färg som är på väggarna. Det är ju ganska läskigt...
Min trasa som jag använde när jag torkade fönsterkarmarna, blev ganska smutsig efter ett tag. Jag och min faster tävlade om vems trasa som var smutsigast. Min fasters trasa, som tidigare var grön är brun nu... Då är den verkligen smutsig! Men jag vann när jag kastade prick i en hink med min trasa 3 gånger. Woho!
Min faster har också en blogg. Adressen är: www.sasioglu.se
Titta gärna in där också!
//Hanzin

2 kommentarer:

Anonym sa...

Blod på väggarna. Hu så läskigt!!
/En som är avundsjuk på folk som har påsklov.

Hanzin sa...

Haha XD Påsklovet är över nu:P