torsdag 9 april 2009

Hoppelihoppelihopp!

Ni kanske undrar över titeln på inlägget. Det ska jag förklara nu. Igår var jag hos min mormor. Jag tog två utestolar och en lång pinne. Jag lade pinnen mellan stolarna. Först lade jag pinnen på sitsen, och sedan flyttade jag den högre upp. Jag jobbar fortfarande på den näst högsta. Nästa gång jag är hos mormor kanske jag får till det.

När jag hoppade så såg mina ben brutna ut. De stod ut åt två håll och mitt hår såg helt galet ut det med. Mina rosa converse blev lite svarta. Men det gör inget! Det är ju kul att hoppa!
Mina kusiner var hos mormor igår också. Mormors katt blev helt förskräckt över att det kom fyra stycken barn och hoppade. Hon låg under en av stolarna också. Det är ju inte det bästa stället om man inte vill bli skrämd.

Sedan började mina kusiner leka Pokémon. De lekte att katten var en pokémon. Den pokémonen hette Skitty.

Skriver mer någon annan gång!

//Hanzin

Inga kommentarer: