lördag 4 april 2009

Shopping och skor!

Hejsan!<33

Jag har inte skrivit på så länge för att det är massa saker med lösenordet och sådant... Jag tänker vara seriös med denna bloggen nu!
Men nu ska jag inte skriva om det!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Okej, idag ska jag då ut och shoppa kläder! Jag ska köpa stuprörsjeans och ett par jätte fina skor som inte finns i min storlek... Men det kanske de finns nu!<33 Jag har väldigt smala fötter, så det är inte många skor (särskilt ballerinaskor) som passar.

De skorna jag vill ha är ett par som ser ut som ballerinaskor, fast med jättehög klack. Ni kanske har sett sådana tidigare. Men iallafall, förra gången jag provade de var de en, bara EN storlek för stor! Jag har typ 35 men de började vid 36... Buhu... Men jag kanske har fått större fötter, vem vet?:)

Jag skriver mer när jag kommer tillbaka!

//Hanzin

Inga kommentarer: